پیام مدیر کل بهزیستی مازندران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران متن کامل این پیام به این شرح است؛

بسمه تعالی 

هفته دولت یادآور جانفشانی های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان والامقام رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی و شهدای دولت است.

هفته دولت، فرصت مناسبی است تا دگرباره با عهدی مجدد، با آرمان‌های امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، بیش از پیش، با عزمی راسخ و گام‌هایی مانا و مفید، افق تازه‌ای را در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ترسیم نماییم و زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی را در سایه سار منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی فراهم نماییم.

‌روز کارمند، فرصت ارزشمندی است برای تجلیل از انسان های فرهیخته ای که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است و سازمان بهزیستی نیز به دلیل ماهیت خدماتی خود، میعادگاه کارمندانی است که عالی­ ترین درجه انسان دوستی را به منصه ظهور رسانده اند و همواره به دنبال ارائه خدمات شایسته به مردم، ولی نعمتان خود و کسب رضای پروردگار بوده و هستند.

با گرامیداشت سه سال خدمت جهادی دولت سیزدهم خصوصا شهید جمهور، از خدای متعال توفیق روزافزون برای رئیس جمهور، وزرا و همه مدیران و کارکنان دولت چهاردهم را مسالت دارم و فرارسیدن گرامیداشت روز کارمند را به همه کارمندان خدوم و پرتلاش بهزیستی استان، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال بهروزی و سعادت، برای همگان خواستارم. امید که همه کارمندان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) موفق و موید باشند.

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران

کد خبر 115773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد